התאמת מצבר לרכב

התאמת מצבר לרכב

האם ידעתם כי יש להתאים את סוג המצבר למודל ולדגם של רכבכם הפרטי או המסחרי? ובכן, אם הרכב חשוב ויקר ללבכם כדאי לפנות רק לחברה מקצועית ומנוסה הפועלת בשקיפות מלאה ומציעה מצברים למכוניות בהתאמה מלאה לסוג הרכב. התאמת מצבר לרכב מבטיחה לכם את תקינות פעולת המנוע, יעילות מערכת ההצתה ועבודה תקינה של שאר מכלולי הרכב. עליכם לזכור כי המצבר מהווה חלק חשוב ברכב ואין להקל בכך ראש ולחפש חלופות זולות שיעלו לכם ביוקר רב בהמשך.

שירות עד בית הלקוח
כאשר הרכב מסרב להניע אנו נקלעים למצוקה אך אין לאבד את העשתונות אלא יש לפנות לחברה שרות מעולם המצבר המציעה שירות מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, להחלפת מצברים בבית הלקוח. השירות ניתן בכל הארץ ללקוחות פרטיים, לחברות ולארגונים וכך נהנים לחילוץ מהיר מעסק הביש וניתן להמשיך לשגרת החיים אחרי שירות מעולה, מקצועי ואדיב. כדאי לדע
ת כי החברה מייבאת ומשווקת את מותגי המצברים המובילים בעולם, בין היתר מצברים מתוצרת MUTLU.

לא לחכות לרגע האחרון
כאשר מבחינים כי המצבר חלש או לאחר שנאלצנו להתניע את הרכב באמצעות כבלים בעזרת חבר, שכן או נהג אחר, מומלץ לפנות לחברת שרות מעולם המצבר על מנת לבדוק את המצבר הקיים ברכב ובמידת הצורך לבצע קניית מצבר לרכב במקום. יש לציין כי החברה מציעה שירות מכירת מצברים לרכבים בבית הלקוח וכך אתם נהנים משירות מתקדם ויעיל ללא צורך להגיע לחברה. יתרה מזאת, החברה דואגת לבצע התאמת מצבר לרכב שלכם לפי סוג הרכב, שנת ייצור, דגם ומאפיינים נוספים של הרכב.

מחיר הוגן ומשתלם
התאמת מצבר לרכב מבטיחה לכם פעולה תקינה של מכלולי הרכב השונים לאורך זמן. חברת שרות מעולם המצבר מתחייבת לבצע התאמת מצבר לרכב לפני התקנה וזאת על מנת להבטיח לכם פעולה תקינה ויעילה של הרכב לאורך זמן. החברה מספקת תעודת אחריות לכל מצבר ומציעה מחירים משתלמים ואטרקטיביים. כדאי לזכור כי מצבר בזול עלול לעלות לכם ביוקר ולכן חשוב לקבל ייעוץ ולהתאים את המצבר הנכון והטוב ביותר לרכבכם.

השירות שלנו מניע אותך!

לכל שאלה, תגובה, בקשה או התייעצות, יותר מנשמח לעמוד לשירותכם

    תודה על פנייתך נציגנו יחזור אליך בהקדם האפשרי

    תפריט נגישות